veroniicakarlssons

Slarvfel

Kategori: Allmänt

Haha, läste gårdagens inlägg, det var ju heelt fel! Jag va väldigt trött just då får jag försvara mig med!

Såhär var det iaf jag menade: Män som hatar kvinnor var bäst, sen luftslottet som sprängdes och sen flickan som lekte med elden. Bion i fredags var alltså bra! Mycket bättre än förra filmen, och alla andra jag har pratat med som har sett den tycker också den var väldigt bra så se den!

Igårkväll var det ost- och vinkväll med flicksen i klassen, det blev jag, Linnea, Karro, Emelie och Malin. Det va jättetrevligt. Har inte umgåtts så mycket med Emelie och Malin innan så det va jättekul att dom va med också!

Kom hem runt 2 tiden. Micke och Aston var toffelhjälter (som Micke uttryckte det) och kom o mötte mig så jag slapp gå genom skogen själv mellen ålidhem och carlshem!

Idag ska jag plugga en del. Bakdagen har blivit inställd, Linnea ska dejta ;) Så vi ska ha lite mys här hemma ikväll. Jag ska fråga Micke om inte han kan cykla o handla så vi slipper gå till ica.. Ivan ska komma över och mysa ikväll också eftersom hans sambo bor i Göteborg får vi ställa upp ;P I övrigt blir det nog en långpromenad med Aston också, plus att vi måste klippa hans klor! Usch, sist klippte jag i pulpan!

Micke och Aston ligger fortfarande och sover, jag kommer ihåg de här stunderna i somras - när jag gick upp o de låg kvar o sov. Jag tyckte det va så himla mysigt o få va uppe själv en stund i lugnet. Nu har Aston kommit ner på jorden så nu njuter jag inte lika mycket av ensamheten :P Men de ska få sova ut pojkarna!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Jag måste ju dejta för att ha en dejt till julsittningen! Kul att sitta med dig och Micke och se er mysa??!! HAHA :D

    2009-11-29 | 11:22:46
    Bloggadress: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här: