veroniicakarlssons

Spinning på söndagar?

Kategori: Allmänt

Jag jag vet egentligen inte om det är en så jäkla bra idé, jag e ju jättetrött nu! Skulle behöva sova en timme.. men jag behöver verkligen läsa idag, har slappat med det både i fredags o igår så idag måste jag verkligen. Kanske får plugga i två omgångar o sen soval lite..? Ska börja med att sätta på lite kaffe iaf!

Ja, det e väl ungefär det jag hunnit med än så länge idag.. Men jag har planerat veckans träning också:

Måndag: Vila
Tisdag: Bodypump
Onsdag: Vila
Torsdag: Simma
Fredag: Bodypump
Lördag: Spinning
Söndag: Vila

Jag längtar verkligen till nästa helg! Då blir det bio, ost- och vinkväll och bak o fik o grejer! Mys med första advent också!

Men först en hel skolvecka, som förhoppningsvis bara består av 3 dagar dock, det skulle va härligt!

Nä, nu ska jag sätta igång kaffe o sen fortsätta läsa om EU ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: