veroniicakarlssons

Stockholm

Kategori: Allmänt

Landade igår i den stora staden fem minuter för sent :P Vad gör det när man flyger ett SvFF plan? Det va coolt, ett helt blått plan, med SvFFs logga också stod det SE, UPPLEV, ÄLSKA på sidan!
Mamma o Hans väntade i ankomsthallen o skjutsade mig till biljardpalatset där jag mötte Sofia, Kim o Claudio. Väntade 1½ timme på ett biljardbord, satt o drack cider o snackade skit. Sen spelade vi o ja o Kim vann med 2-1 efter att Claudio gett upp :P Vidare till andra sidan gatan, mer cider o snack o sen tunnelbanan hem! Väl hemma damp jag ner i sängen och slocknade snabbt som blixten!

När jag vaknade imorse hade mamma gjort frukost. Det var skönt att gå upp utan att behöva gå ut det första man gjorde, skönt med en hundfri helg ;P Åt frukost med mamma o Hans o sen skjutsade de mig till Helena o lilla Niñabus! Hon var glad o vi busade o myste massor. Hon är en blandis mellan amstaff och pitbull som e typ två veckor yngre än Aston bara. Jag o Helena drack te o snackade skit o sen mötte jag upp Tezz i rissnecentrum och åkte hem.

Ikväll blir det mongolian-buffé med mamma, Hans, Tezz o hennes kille. Det blir gött! Älskar mongolian!! :D Kommer bli proppmätt :P Efter ska jag o mamma gå på bio o se this is it. Salong 1 på rigoletto, inte direkt världens minsta salong, det blir också najs!

Nu ska jag kika på fotbollen. AIK mot dubbeln!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: