veroniicakarlssons

Stygn och beach!

Kategori: Allmänt

Hallo! :D

Imorse var vi o tog bort Astons stygn, han va duktig :) Det tog typ 10 min, veterinären tyckte nog att han va halvduktig, jag tyckte han va väldigt duktig. Speciellt de sista två stygnen, då låg han helt stilla o sen kunde vi typ släppa honom o han låg kvar! Bra jobbat Aston ;D Han e ju bara valp! (Jobbigt sen när vi inte längre kan ursäkta med det :P) Stygnen hade läkt fint, det var ingen fara att det var lite bulligt, det såg ut så när det läkte. Men det va inte så konstigt att jag hade oroat mig för hon sa att det var väldigt bulligt, så att det va svårt att se stygnen - men det va iaf ingen fara :) Nu e stygnen borta, imorn e sista dagen med medicin och sen ska han ta det lugnt på lördag också, men på söndag är allt som vanligt igen! Skönt :)

När jag kom hem från Sthlm igår så såg Aston jättestor ut, men nu tycker jag han e normalstor igen :)

Idag efter skolan var vi och spelade beachvolleyboll, vi va 9 från klassen också var Micke med! Det va kul :) Jag hade aldrig spelat förut och det gick väl sådär, men det gick ändå bättre än vad jag trodde!

Imorn måste jag hem på lunchen och gå ut med Aston, det e lite jobbigt, men vad gör man inte för sin bebis? ;) Efter skolan ska jag och Linnea på spinning! Sen e det helg igen, skönt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: