veroniicakarlssons

Tenta

Kategori: Allmänt

Nu är det ca 45 min kvar till tentan.. Huvva! (som man säger i norrland :P) Jag har pluggat järnet till den här tentan känns det som så det enda som gäller är att klara den! Har med mig kaffe, vatten, bananer och godis. Skule tro att jag blir sittande i ca 2½ timmar.. Men man måste ha med sig saker o äta o dricka så man tar pauser, annars tröttnar man också kommer man inte ihåg lika mycket. Kommer va en del att skriva på den här tentan. Den är på fyra delar och totalt på 60 poäng..

Igår tog AIK SM-guld! GÖTT!! (som IFK skulle ha sagt ;)) Nämen det va riktigt kul faktiskt. Vi hae valpkurs så jag lyssnade på delar av matchen på radion, hade inte mottagning hela tiden :P Men jag uppfattade alla mål, o jag uppfattade när domaren blåste av o vi va svenska mästare! Så jäkla skön känsla i kroppen då! Alla på valpkursen tyckte för övrigt att jag va sjuk i huvet, man gillar inte fotboll i norrland. Man gillar hockey, om man gillar sport alls! Jo, många gillar hockey!

Nä, dags för ett sista ryck nu, borsta tänder o sätta in linser o sånt..

Ikväll e det fest!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: