veroniicakarlssons

Tratten

Kategori: Allmänt

Aston verkar vara förbryllad över tratten.. Någon slags hatkärlek skulle jag tro. Igårkväll var det dock bara hat, jag tror Micke hade råkat knyta den lite hårt så Aston flög fram o tillbaka o försökte få av sig den, när vi väl lossat den lite blev han lugn, också fick han leverpastej för att se att det kan hända bra saker när man har en tratt på huvudet :P

Iaf, nu står den på köksbordet och det enda han har gjort den här morgonen (förutom att tigga när jag åt frukost) är att sitta och titta på tratten.


Tratten ligger alltså uppe på köksbordet och han sitter och stirrar. Anledninge till att jag tror att det är tratten han stirrar på är för att tratten i vanliga fall inte ligger på köksbordet och Aston i vanliga fall inte sitter och stirrar på köksbordet. Min andra teori är att han har sett att hans mediciner ligger på köksbordet och att han börjar bli beroende av smärtstillande, dock mindre troligt ;P

Igår så städe jag faktiskt toan, var riktigt stolt efter o Micke blev väldigt glad :) Pumpen gick bra, det e ju axeldelen som bara dödar en, jag gillar inte att träna axlar!

När jag kom hem från pumpen hade Micke lagat spaghetti med köttfärssås och gjort sallad, gott!

På kvällen blev det mys framför lyxfällan och sen gick vi o la oss ganska tidigt för det tar en stund innan Aston kommer till ro med tratten, och innan vi hittar ett bra sätt att sova alla fyra i sängen. Jag, Micke, Aston och tratten. Vi mobbar tratten ganska mycket jag o Micke, men Aston är faktiskt väldigt söt i den ;)

Idag blir det föreläsning 13-15 o sen blir det att åka hem o packa innan det bär av till Sthlm! Ikväll blir det biljard med Sofia o Kim o sen ska vi nog möta upp Helena. Blir en kul kväll med vänner <3

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh vad härligt med en Stockholmsresa, eller förlåt, Sumpanresa! ;) Det är du värd efter allt det hårda pluggandet! Ha så mysigt och gosa ordentligt med lillan!!

    2009-11-06 | 15:25:39
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Anna säger:

    Bilden är ju helt klockren!!

    Ja denna termin har gått så otroligt fort, längtar till skolan bara pga att man kan styra sin tid mycket mer men skolbänken saknar jag inte nämnvärt! Saknar också våra fikan, men vi får skärpa oss och se till att få tid! Ha det underbart nu!!!

    2009-11-06 | 22:20:52
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: