veroniicakarlssons

Trött

Kategori: Allmänt

Jag blev jättetrött. Ska nog ta med mig Aston in i sängen o mysa o sova en stund!

Igårkväll va vi på bio, den var bra! Fickan som lekte med elden va bäst, sen luftslottet som sprängdes. Flickan som lekte med elden tyckte jag rentav var dålig! Tråkigt dock att alla tre har kommit nu o at vi har sett alla, då har man inget att se fram emot! Bioväg alltså. Annars finns det ganska mycket att se fram emot med tanke på att det bara är typ tre veckor kvar i skolan :)

Idag va jag o Micke på pump! Det är därför jag är trött nu. Micke e nere på stan.

Ikväll blir det ost o vinkväll med tjejorna i klassen! Det blir trevligt!

Nä, nu ska jag sova en stund!

Kommentarer

  • Syster yster säger:

    Jag tar åt mig av kritiken av att skriva för lite kommentarer här eftersom jag läser här i princip varje dag. Bara att min hjärna är helt avslagen idag så nu har jag ingen aning om vad jag ska sriva.. Ha det så kul ikväll på vinkvällen! Puzz

    2009-11-28 | 16:43:39
  • Brorsan säger:

    Mycket slarvfel nu syrran. Var flickan som lekte med elden bra eller dålig?

    2009-11-29 | 08:43:02

Kommentera inlägget här: