veroniicakarlssons

Trubbel i paradiset

Kategori: Allmänt

Igår fyllde Micke år, då va vi på bio o såg trubbel i paradiset - det va en rolig film, se den :) Det a allt Micke ville göra. Vi fikade lite o han fick paket o sen va vi på bio. En lugn födelsedag med andra ord.

Idag när vi vaknade var det skinande sol ute, perfekt för vi hade ju tänkt att ta en heldag i skogen! Vi gick bort till Tomtebo efter frukost o gick nästan en timme i skogen, sen stannade vi o fikade lite innan vi gick tillbaka igen. Det va jättehärligt! Aston sprang sig trött också - han e så duktig när vi går i skogen, han springer o springer men har hela tiden stenkoll på vart vi e! Vi hade med oss Ivan också! På vägen hem svängde jag av o gick hem till Anna o drack kaffe o snackade skit i några timmar. Jag blir lite avis på att de har praktik hela den här terminen, det hade ju jag också fått haft om jag fortsatte på socionom, men jag va så envis o skulle absolut byta ;P Inte för att jag ångrar mig, jag vill bli lärare, men en termins praktik hade ju inte vart helt fel! Jag har iofs praktik nästan en halv termin i vår så jag kanske klarar mig!

Ikväll har vi tittat på reprisen på idol från igår. Jag tyckte alla va jätteduktiga! Va inte alls självklart vem man tyckte skulle åka. Jag tyckte iaf Calle men så blev det inte! Sen tittade vi på robinsson o nu har Micke stuckit iväg för att jobba till 3 inatt! Så jag o Aston ska snart gå o lägga oss i sängen o sussa själva!

Bilder från skogen:




Först var det promenad i skogen!


Sen blev det fika!


Lite kärlek..


Det var en riktigt fin dag!


Den här bilden tyckte jag blev jättefin!

O efter fikat..

..kutade Aston hem! Haha, ser ut som en seriefigur typ!


Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: