veroniicakarlssons

AIK

Kategori: Allmänt

AIK vann precis mot Gefle med 1-0. En typisk AIK-match med andra ord ;) Nämen, jäkligt skönt! Tre matcher kvar nu så det e bara att hoppas!!

Har varit väldigt mycket plugg idag, jag måste säga att jag varit duktig! Men jag ska plugga lite till. Läsa lite innan middagen och lite efter middagen. Sen ska vi ut o träna med Aston lite i mörkret för imorn ska vi få lite hjälp av Anna att träna. Så han kan träna på att hälsa fint o lite så! Det ska bli jättekul!! :)

Jag har träningsvärk i hela kroppen idag efter bodypumpen igår, men det va jättekul o gå på pump igen, va många år sen! Mycket mjölksyra under passet va det!!
Efter passet mötte vi Anna o Ivan o handlade och sen gick vi hem o lagade middag. Sen blev det idol o lite singstar. Jättetrevlig kväll som alltid med Anna o Ivan!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Halloj! Är snart på väg till stan, ska leta efter en stoor jacka i vinter tänkte jag. Men när ska vi ses? Vill du att jag fixar en hund eller är det mötet med mig bara som är det viktiga? Tror nämligen att Dennis är här och då har han nog Nova med sig (goldenmix).

    2009-10-18 | 12:00:33
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: