veroniicakarlssons

Bilder från helgen

Kategori: Allmänt

Ja, nu kommer bilderna!


Stolta pappa med Melissa!


"Vad säger han? Jag förstår inte ett ord!"


"Dumma nya bebis som får all uppmärksamhet! Men vänta nu.."


"Jag får ju också plats där bakom!" Ja, alla bebisar vill va hos pappa Fredrik!


Lilltjejen! Sötast i världen!


Aston har haft ett stort märgben som legat o väntat på honom i Sthlm ända sen i somras! Mums!


Farmor fick också träffa Melissa! <3 Hon blev jätteglad när vi kom o hon såg Melissa!


Och till slut kom även Micke dit och förälskade sig i lilltjejen!




Jag fick träffa en till bebis när jag va i stan! Nä, han e faktiskt ingen bebis längre. Även om det inte känns så så var det snart två år sen jag o Micke fick träffa Liam första gången när han va så här liten!


Liam tycker inte om cola men han e ganska envis att han vill smaka ändå :P

Kommentarer

  • Anna säger:

    Men oj så söt hon är, fina bilder!! Förstår att ni haft en härlig helg!!

    2009-10-13 | 20:59:16
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Malin säger:

    Men gud, hon är helt bedårande! Så söt :)

    2009-10-14 | 15:12:52
    Bloggadress: http://malliiin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: