veroniicakarlssons

Bingolotto

Kategori: Allmänt

Igår efter frukost va jag o Micke på spinning. Det va sjukt jobbigt! Men skönt efter iaf! Tur det ;) Men jag va grymt trött i benen efter!

Så det blev att ha en lugn dag - pluggade en del o städade lite. Strök faktiskt köksgardinerna också! Duktigt!

På kvällen kom folk hit o spelade bingolotto, haha, det va kul. Va ganska spännande faktiskt, tror några blev riktigt sålda på det o kommer smygspela i framtiden också ;)







Ja, ett helt gäng blev vi! Aston va på sitt charmigaste humör o ville gå runt o pussa på alla :) Mys! Det var bara Emma som vann, vi andra fick sitta besvikna o titta på..


Från ett ämne till ett annat. Jag blir så förbannad på allt glassplitter överallt! Okej, det är en studentstad, men det bor ganska mycket barn o hundar här också! Usch o fy! Jag har blivit otroligt bitter sen jag skaffade und, jag vill inte ens tänka på hur det kommer bli när jag skaffar barn i framtiden! ;P

Nu ska jag ge Aston mat o sen gå ut med honom.. ikväll blir det att slappa o plugga lite!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: