veroniicakarlssons

Bra jobbat!

Kategori: Allmänt

Tycker faktiskt jag har vart duktig idag! Har pluggat massor, när jag visade Micke det jag hade pluggat på idag så sa han "oj, det e en ganska stor tenta ni ska ha". Ja! Det kan man lugnt säga, för jag visade allt jag hade pluggat på idag, inte allt jag hade att plugga på överhuvudtaget! Men, det går bra - det va det jag ville komma fram till ;)

Jag har vart på en lite längre o en lite kortare promenad med Aston också o ikväll ska han få en ordentlig långpromenad igen! Vi har även tvättstugan ikväll.. o vi har jättemycket tvätt! Kul? Nä.. inte speciellt :P

Om en stund ska jag sätta mig o plugga igen.. håller på med miljö och välfärdsstaten nu, det e inte alls svårt så ska plöja igenom allt det ikväll så behöver jag inte fokusera på det så mycket de andra dagarna..!

Haha, Aston va på lite bushumör så vi lekte lite också, han e så söt lillkillen :) Nu har han nog somnat igen ;)

Nu ger jag mig själv en dunk i ryggen o fortsätter plugga :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: