veroniicakarlssons

Duktig

Kategori: Allmänt

Ja, jag känner mig ganska duktig idag! Har sammanfattat färdigt miljöboken!! Woho! Det känns skönt. Ikväll ska jag kolla igenom allt jag har, om det e nåt mer jag behöver skriva o så. Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra med alla föreläsningar, men lutar åt att jag inte sammanfattar dem. Nä, jag gör nog inte det!

Jag o Micke har också vart ute o lekt med Aston fast det regnar ute, va ute i nästan en timme! När vi kom in var de såhär trötta o mysiga!



Jag måste komma ihåg att ha med mig kameran när vi e ute o leker, glömmer alltid det.
Aston har växt jätemycket senaste veckorna tycker jag! Den 28 september vägde han 23.3 kg, det ska bli kul o se hur mycket han väger i början av november när vi går till veterinären. Då ska han kastreras! Det e lite läskigt att han ska sövas o så men det går nog bra :) Men han e ju vår lilla bebis!

Jag tänkte på det när jag kom ut ur duschen idag, för några månader rymde jag in i duschen för att slippa Aston, det var som en fristad :P För när man kom ut ur duschen så bet han i handduken o slickade en på benen för att man va blöt, men han bet en inte. Ja, man hade sina knep för fyfan vad onte det gjorde när han bet en! Nu e han så underbart mysig att man nästan glömt bort den tiden fast det inte var så länge sen. Leyla skämtade när vi va i sthlm o sa att Melissas öra går in lite på kanten som att hon saknar en del bara för att Aston bet henne i magen när hon va gravid :P Haha, nää!

Strax ska vi åka och storhandla! Kul :D
Ikväll ska jag plugga lite o se på ensam mamma söker!

AIK vann idag! Underbart!! Helt UNDERBART!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: