veroniicakarlssons

För lång pluggpaus..

Kategori: Allmänt

Ja, det blir så ibland! Men nu skulle jag inte kunna fokusera ändå för halmstad leder över göteborg med 1-0, ojojoj! Jag vågar inte ens skriva vad som kan hända imorn om det här står sig. Men om man säger såhär, jag var nära på att skriva på facebook imorse "Idag kan IFK spela guldet till solna".. O ja, ja får väl se ;) Det känns rätt bra nu iaf!

Imorse va jag o Linnea på pump, det va jäkligt tungt, höjde på typ allt o det va TUNGT! Men roligt! Efter lunch va det dags för frågestund inför tentan o den va jäkligt bra, fick ut mycket av det!

Annars har jag mest pluggat NEK idag.. o det ska jag förtsätta med så fort det blir halvlek i matchen!

Vi har hittat en ny lägenhet nu, en bättre än den förra.  Imorn får vi veta om vi har nån chans på den! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: