veroniicakarlssons

Halt!

Kategori: Allmänt

Det e snorhalt ute på morgnarna!! Till lunchtid har det hunnit smälta men asså när man går till skolan får man verkligen se upp! Idag hade de iaf sandat, eller jag skulle mer kalla det grusat, det va ganska stora stenar de hade spridit ut på vägarna :P Men det va bra iaf! Idag ska jag impregnera skorna jag köpte igår, för på torsdag o fredag börjar jag 8 o då kommer jag behöva ha halksäkrade skor på mig!

Igårkväll fick Micke för sig att vi skulle ta en promenad. När vi kom ut regnade det, hoppsan! Vi gick iaf i nästan en timme - det spöregnade inte direkt :P

Idag har jag o Linnea vart på bodypump, jobbigt jobbigt! Nu har jag nyss kommit hem o ätit lunch så nu e det dags att öppna skolböckerna igen!

Vill ni veta det absolut mysigaste som finns? Det är när man vaknar på morgonen o rör lite på sig och ett par nyvakna hundögon tittar på en. Sen lägger han sitt huvud på ens ben och man sover vidare en stund. Efter en kort stund vaknar man igen för man har ju egentligen inte sovit direkt. När man rör på sig igen och Aston märker att man e vaken så sätter han sig upp och tittar trött på en. Sen ställer han sig upp och tar två korta steg och lägger sig o myser uppe vid huvudet på en! Mys! Så kan man ligga hur länge som helst! Om husse inte har vaknat när Aston tassar upp till huvudändan så passar han på att nosa husse lite i örat o kanske ge en puss på kinden så husse också vaknar o kan gosa. Också ligger vi där hela familjen o vaknar tillsammans! Det e det absolut mysigaste som finns!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: