veroniicakarlssons

Lycka

Kategori: Allmänt

Vi fick sluta kl 10 idag o kommer få göra det imorn också. Jag förstod heela Jörns föreläsning och när jag kom hem va sängen obäddad o gardinerna fördragna så det va bra o krypa ner i sängen o sova en timme efter lunch! Jag har inget att klaga på just nu ;)

Igår däremot på Jörns föreläsning kände jag ibland att det blev för mycket. Jag förstår det när han säger det, men vet inte hur jag ska komma ihåg allt till tentan. Jag satt o sms:ade lite till Micke o skrev typ att om jag har tur så kan jag väl klara det o då svarade han "bra lag har tur". Det va så jäkla klockrent, öfr jag säger jämt så när vi kollar på sport. Också kände jag att det stämde. Jag ska klara tentan, för jag brukar klara tentor, alltså kan jag räkna med den där extra turen för jag e ett bra lag :D Skönt, då slipper jag oroa mig för det!

På tal om bra lag.. vi har valpkurs när sista allsvenska matcherna spelar, suger det eller? JA! Men, what to do! Jag ska va uppdaterad iaf!

Nä, nu e pluggpausen slut.
Ikväll e det valpkurs :D

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Vi får helt enkelt ladda mp3n med julmusik till imorgon och längta oss bort! ;)

    2009-10-22 | 15:23:43
    Bloggadress: http://linneaberglund89.blogg.se/
  • Syster yster säger:

    Klart du klarar tentan, du är ju en Karlsson!

    2009-10-22 | 22:11:29

Kommentera inlägget här: