veroniicakarlssons

Melissa

Kategori: Allmänt

Oj, vad hon e söt! Så liten! Man kan inte ens föreställa sig att nån ska va så liten! Hon e den sötaste bebisen jag har sett :) Aston tykte också hon va söt o han va jätteförsiktig o gullig men han förstod inte riktigt att man bara får nosa på bebisen en liten stund, han ville gärna fortsätta för det va så spännande! Sen förstod han inte riktigt att man inte skulle puffa på bebisen heller som han gör med allt annat ;) Men han va duktig faktiskt!

Resan till Stockholm gick relativt bra. Jag sov i typ 4 timmar till o från så det va godkänt :P Aston sov väl ungefär lika mycket han.. Vi blev en timme försenade o kunde inte rasta Aston efter 24 typ så sen fick han snällt hålla sig till typ 8.20 när vi va i sumpan fast han vart vaken mest hela tiden från kl 5.. Men han va så duktig! Anledningen till att han inte sov så mycket var att det va en till hund i vår kupé så det va lite spännande för honom!

Väl hemma hos mamma gick vi o sov en stund till Fredrik ringde o sa att vi kunde komma över då gick vi dit o umgicks med bebisen ;) Vi va där i några timmar o umgicks o sen gick jag o Fredrik o handlade till kvällen.

Igårkväll hade jag, mamma, Tezz, Fredrik, Leyla, Melissa o Aston fredagsmys! Melissa va inte på fredagsmyshumör o skrek sig igenom kvällen. Men vi andra käkade räkmackor, ost o kex, lite frukt och chips! Mys va det! Vi kollade på idol o det va nog ingen som tyckte att just hon skulle pka ut igår - men hon skulle ju ändå inte vinna så det va ok!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, dagen är lite öppen! Men ikväll ska Micke komma o vi ska hem till Fredrik o Leyla o kolla på matchen o mysa med Melissa! Jag tror hon kommer va mysigare ikväll, kommer ju ihåg hur Aston va just när det va fredagsmys, det gick aldrig! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: