veroniicakarlssons

Miljöhistoria..

Kategori: Allmänt

..heter boken jag läser just nu. Jag sitter och sammanfattar den, det går ganska snabbt men är ganska tråkigt. Har inte såå mycket kvar dock, ska sitta typ tre gånger till idag, o en gång e typ 40 min o sen e jag färdig! Sen ska jag kolla på vårt seminariematerial till imorn när vi har seminarium o ska redovisa lite, men det e inte så farligt!

Annars är det tänkt att man kanske ska träna idag o förhoppningsvis åka o handla. Haha, Micke vill verkligen till Maxi, han tjatar o tjatar. Men vi ska se om Anna behöver åka o då åker vi med henne, för vi har ganska mycket att handla. En gång i månaden skulle det vara perfekt o ha bil så man kunde storhandla när pengarna kommer den 25e! Annars tycker jag vi klarar oss bra utan. Men då har vi ju Anna som så snällt ställer upp o hämtar upp oss när hon ska till Maxi :) Hon e snäll hon ;)

Nu längtar jag lite till att tentan ska va över o vi ska börja med nästa moment, då kanske man får ett liv igen! För nu känns det inte såå kul att sitta med det här varje dag! Kanske bra ändå att de flyttade tentan från nästa torsdag till nästa måndag, då slipper man sitta med det här ännu mer!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja tur ja e snäll ja! ;) Ska vi ta det i em/tidig kväll? Behöver fara runt lite på dagen idag så jag kan ju höra av mig senare, men kanske runt 17?!

    2009-10-25 | 11:18:24
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: