veroniicakarlssons

Mys med Aston!

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag vart hemma o haft mys med Aston. Det e så mysigt o va ensam hemma med honom, då kan man mysa hur mycket som helst :) Han fick ett grisöra också o jag fick lite chips, när han hae ätit upp sitt grisöra och till slut insett att han inte kommer få nå chips så la han sig med huvudet i mitt knä o sov! Men sen blev det för varmt o då gick han :P

Jag har pluggat en del också, plöjt mig genom ett riktigt krångligt kapitel i nationalekonomiboken - jag tog det sakta men säkert o jag förstod faktiskt det mesta!

Strax e det dags för sista rundan med Aston o sen e det natti! Imorn ska jag o Micke iväg o spinna igen, usch usch :P Ett 55 min pass.. jag som tyckte 40 min va långt sist :P Aja, det borde ju iaf va lite lättare den här gången så det kanske jämnar ut sig. I veckan nån dag blir det body pump, det ska bli riktigt kul!

Ville mest visa en bild på Aston faktiskt :P


Han vill ha sin säng i vår säng, mysungen!

Vårat sovrum ser väldigt tråkigt ut på bilden ser jag :S Hmm.. det får vi kanske göra nåt åt i framtiden om vi ska bo kvar här :P Alltså i Umeå ska vi ju bo kvar, men vi funderar på om vi ska flytta till en annan lägenhet, tycker inte riktigt att våran e värd pengarna! Men för att försvara sovrummet så har vi faktiskt en tavla till som inte syns o hela ena väggen e ju bara garderober.. Så egentligen e det bara en tom väg, för den andra har ju ett fönster.. Aja, tråkigt såg det iaf ut!

Imorn kommer klassen hit o spelar bingolotto, det e kanelbullens dag också, så kanske blir det bullbak innan, annars har jag köpt färdigbakade :P

Kommentarer

  • Anna säger:

    Halloj du, hur blir det idag? Typiskt att det ska regna... Vi är barnvakt åt en liiiten palt men kan nog komma ifrån en timme eller så om du vill ha assistans!

    2009-10-04 | 10:59:15
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: