veroniicakarlssons

NEK

Kategori: Allmänt

Jag hade lagt upp en plan för mitt pluggande, den sprack! Jag skulle ha hunnit kollat igenom allt på neken innan lunch så jag kunde plugga välfärdsstat och miljö efter lunch. Men jag sitter fortfarande med neken.. Jag ska köra en omgång till med NEK o sen ska jag ta en lite längre paus o sen börja med det andra! 5 dagar kvar till tentan..

Göteborg spelade oavgjort igår, det betyder att AIK inte kan avgöra ikväll.. men de kan se till att vinna så de kan klara sig mec oavgjort på söndag när vi åter just Göteborg! Skulle vara fruktansvärt skönt att inte behöva vinna den matchen, för även om hjärat skriker att vi kommer klara det så säger hjärnan nåt helt annat. Jag vill få uppleva att AIK tar SM-guld. Det e helt själviskt från min sda, det erkänner jag. Men sista AIK tog sm-guld var jag 11 år, då fattar man ju inte - jag va typ glad för att Fredrik va glad :P Den här gången skulle jag verkligen va glad på riktigt o få va med o fira (inte så mycket firande i Umeå dock när AIK tar guld.. men jag har lyckats värva några klasskompisar till att åtminstonde tycka det e kul för min skull :P). Nä, jag ska inte tjata om det här mer.. Men på söndag avgörs det iaf!

Vi kom etta på lägenheten vi anmälde oss på igår, imorn ska vi dit o kolla! Ska bli jättekul verkligen! Hoppas den e bra, skulle va perfekt för Aston att få bo där, och för oss :)

Nä.. böckerna ropar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: