veroniicakarlssons

NEK

Kategori: Allmänt

Japp, nu är neken tillbaka! Vi har haft två veckors uppehåll, men idag rivstartade vi med en fyra timmars föreläsning! Det va okej, jag förstod ganska mycket men i slutet va jag väldigt trött! Stannade iaf hela föreläsningen, det e ganska bra gjort för att vara mig!

Jag har varit riktigt duktig med pluggandet de senaste dagarna, typ sen i fredags! Och jag ska fortsätta så ända fram till tentan som är om knappt två veckor - men efter det ska jag ta en välförtjänt paus!

Imorse innan föreläsningen var jag o simmade, det gick jättesegt :P Kroppen var nog lite trött efter body pumpen igår, men nu ska jag ta träningspaus torsdag o fredag!

Nu måste jag sova - har föreläsning 8-12 imorn och på fredag.. det kanske inte låter så jobbigt, men tro mig - att lyssna på Jörn i fyra timmar är FÖR länge!

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: