veroniicakarlssons

Så var helgen slut..

Kategori: Allmänt

Ja, ikväll e det dags att åka hem igen, det käns lite tråkigt, har haft en jättebra mysig helg!

I lördags träffade jag Sofia och Liam o käkade lunch på sumpan. Liam va inte lika rädd för Aston längre så Aston fick pussa honom i ansiktet o Liam ville hålla i kopplet ;) När jag kom hem fick mamma va hundvakt lite så jag kunde åka med Fredrik, Leyla, Melissa o Tezz till farmor o hälsa på! Hon blev jätteglad när hon såg Melissa! Det va kul o träffa farmor o hon va pigg o glad o då blir man varm i hjärtat! Jag träffar henne alldelles för sällan tyvärr!! Melissa skötte sig utmärkt, låg på farmors säng o va nöjd :)

Sen åkte vi hem o då gick jag o Tezz o mötte mamma o Hans o gick o fikade lite! Sen gick vi hem o då kom Micke! Efter maten var det dags för match o den behöver vi ju inte ens prata om... Men jag va bara halvt inne i matchen för jag hade fullt upp med Melissa! Hon gick från att gallskrika till att somna i min famn. Då är man en stolt faster :)

Igår träffade jag Malin på sumpan o käkade lunch o sen gick jag hem till Fredrik o Leyla så åkte vi till babyland. Melissa sov sött i sin bilbarnstol, hon e så söt hon! Sen skjutsade Fredrik mig till sumpan där jag träffade Helena o Kim o drack en kaffe o snackade lite! Sen gick jag hem (i spöregn) o åt middag med mamma o Hans o packade o så!

Idag var jag hos tandläkaren o skulle laga ett hål, men han tyckte inte att vi skulle laga, han tyckte vi skulle dra ut tanden. Okej sa jag o nu har jag inte den visdomstanden kvar! Jag tyckte det var skönt att han ville dra den istället för att laga den, för den satt så att jag inte kom åt med tandborsten. Men nu i efterhand e jag inte så nöjd. Jag har ont i halva huvudet :P Jag väntar på att värktabletten ska börja verka!

Efter tandläkaren mötte jag upp Leyla o Melissa i sumpan o följde med till BVC. Melissa var snäll o sov nästan hela tiden o skrek bara lite i slutet!

Nu är jag helt slut känns det som, men dagen är inte över än :P Nu ska jag packa färdigt! Sen tänkte jag springa över o säga hejdå till Melissa :) Sen ska jag möta Sanna i Solna o sen ska jag o Tezz träffas o käka. Kl 20.20 ska jag träffa Micke o Aston på centralen och 20.42 går tåget hem!

Vi hörs i Umeå ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: