veroniicakarlssons

Scones

Kategori: Allmänt

Scones verkar ble en helgtradition! Linnea ska baka scones hemma hos Jonas o jag o Micke ska dit o äta frukost!

Jag kollade igonem gamla tentor nu alldelles nyss o insåg att det kan faktiskt gå. Jag ska göra färdigt mina sammanfattningar på böckerna, sen ska jag sätta mig med makroekonomin o lära mig massor - då kan det gå. Mikroekonomin e svårare så den ska jag inte fokusera lika mycket på - men lite iaf! Jag ska kunna lika mycket på den som jag kunde inför duggan (o det gick ju bra, jag fick 3/24 på den delen..). Men den delen e inte så stor på tentan, typ 12 poäng. Jag ska klara det här! Jag bara ska det! Men det e svårt nu asså.. Om jag klarar den, jag kan inte beskriva me ord den lättnaden jag kommer känna då, grymt kommer det va!

Sa jag igår att vi duschade Aston i torsdags efter valpkursen? Han fick ju leka med en liten labbe-valp (världens sötaste svarta lilla korv!) o då blev han jättesmutsig för det va lerigt så vi duschade honom o nu e han så himla len. Det e jättemysigt! O hans gula rand på ryggen kom fram mycket mer ser det ut son (resten av pälsen som blev vitare kanske :P), jättefin e han nu!

Nä, nu ska jag byta om lite o sen gå o äta scones!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: