veroniicakarlssons

Seminarium m.m.

Kategori: Allmänt

Imorse hade jag seminarium i skolan, det gick väldigt bra faktiskt, inga problem där inte. Va ganska kul också så det va bra!

När jag kom hem åt jag lunch o sen tog jag det lugnt ett tag. Men sedan har tentaplugget börjat på riktigt! Har kollat igenom alla mina NEK-anteckningar o gjort om dem så att jag förstår allt! Jag blev färdig strax innan 20 så då tog jag, Micke o Aston en långpromenad. Vi går ju inte så långa promenader med Aston innan han har växt färdigt, men nu tycker vi att han borde klara lite mer så vi gick 4 km ikväll. Han e ju faktiskt 7 månader nu våran stora kille! Han fick springa lite lös en stund också o det va riktigt bra fart på honom :D Nu har vi bestämt att vi ska gå den rundan med honom varannan kväll och att vi de andra dagarna ska träna inkallning för då går vi typ 500 meter på 45 minuter :P Så det blir som en kort långpromenad :P

Nu har jag kikat igenom vad jag ska skriva ut imorn när jag e i skolan så jag kan sitta hemma o plugga hela dagarna sen ;) Nä.. lite träning o lite promenader med Assebasse blir det också!

Imorn blir det bodypump innan skolan, skönt! Har inte tränat på flera dar nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: