veroniicakarlssons

Spinning

Kategori: Allmänt

Haha! Va på spinning imorse med Micke, Linnea, Jenny och Karoline. Vi kämpade bra tycker jag men jag har sällan vart så död! Efter fyra minuter började det brännas i benen. FYRA MINUTER!! Efter en kvart va jag redo att gå därifrån men då var det ju bara halva passet kvar så då va det bara att köra! Nu e mina ben helt döda!

Efter spinningen käkade vi lunch, Micke gick hem o vi andra gick på föreläsning. Idag stannade jag bara en timme o imorn tänker jag inte gå alls. Han är hopplös våran lärare, hopplös!! Så jag gick hem istället. Nu har jag städat lite o packat väskan till valpkursen för ikväll e det valpkurs igen! Det har gått bra med träningen den här veckan. Aston har lärt sig ligg helt och han kan stanna i två minuter! =)

Nu lagar Micke middag o jag ska gå o städa toan :S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: