veroniicakarlssons

Sthlm

Kategori: Allmänt

Om en vecka är jag i Stockholm igen, skönt det ska bli! Få träffa Melissa igen o se hur stor hon har blivit! Fick ett jättesött foto på henne idag, saknar henne massor! O sen saknar jag ju resten av familjen också såklart! Blir där fredag-onsdag, o på tisdag ska Tezz få sin födelsedagspresent som hon inte vet vad det är än ;) Men det kommer bli jättekonstigt att åka ifrån Micke o Aston! Eller Micke har jag ju åkt ifrån förut ;) Men Aston! Kommer sakna honom massor på fem dagar!

Jag har haft jättedåligt samvete idag för att Aston har vart uttråkad o jag har inte haft tid med honom, men jag kompenserade det på eftermiddagen för då gick vi ut o lekte. Det fanns lite is på ängen där vi leker så vi underlagstränade lite, men det va inte så mycket o träna för han tyckte det va kul med isen :P

Nu e det utröstning i idol, jag hoppas verkligen att Rabih åker ut! Micke o Ivan sitter o spelar dator, det e därför jag sitter o bloggar :P

Nu e det tre dagar kvar till tentan, två pluggdagar men egentligen bara en.. För hela söndagen har vi ju valpkurs, det ska bli så gryyymt kul! Fyra timmar i skogen med vovvarna!

Jag måste berätta om labbevalpen Steven! Han e så jäkla söt, lite rund i kroppen o han viftar alltid på svansen o när han gör det så skakar han på hela rumpan! O igår när han var uppe på papperskorgen så var det ett träd precis över med massa bär. O han sket fullständigt i att han stod på en hal papperskorg, han tömde grenen som han nådde på bär! Haha, hon som håller i valpkursen kunde aldrig sluta skratta, hon hade aldrig sett nåt liknande!

Nä, nu ska jag se fvem som ryker i idol, tycker det e helt sjukt att Eddie hänger löst idag igen eftersom han är en av de bästa men om man inte röstar får man inte klaga ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: