veroniicakarlssons

Stockholm

Kategori: Allmänt

Ja, äntligen ska vi åka ner till Sthlm! Om en halvtimme går bussen mot valpkursen o efter valpkursen blir det att gå direkt till nattåget när vi ska sitta i 9 timmar! Jag ser INTE fram emot den resan, har gjort et en gång förr och det var inte alls kul. Men det e det absolut billigaste o bästa alternativet nu när vi har Aston!

Imorse va jag o Micke på spinning, jag klarade hela passet, fyfan vad jag va död efter. Men skönt att det känns så fort att man bli bättre! Men det bränns sjukt mycket i framsida lår när man sitter där! O sen skakar benen när man går i trappor resten av dagen :P

Igårkväll va det en i klassen som va typ dj på en av sudentkrogarna så några i klassen va hemma hos Jonas innan o värmde upp ;) Jag tog det lugnt o efter en halvtimme på krogen tog jag bussen hem o gick o la mig o sov så jag orkade upp o träna imorse ;)

Nä, nu ska jag gå o klä på mig lite varmare kläder så jag inte fryser på valpkursen!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Hoppas ni får en bra helg! Förresten... Fotbollen är på kanal 6 på onsdag, har ni den? Ska vi slå ihop det med ugnspannkaka eller? Om du minns vad jag snackar om ;)

    2009-10-09 | 17:01:48
    Bloggadress: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här: