veroniicakarlssons

2-1

Kategori: Allmänt

Haha, så jäkla härligt! Sista sekunden, verkligen sista sekunden!!! För er som inte tittar på fotboll så pratar jag om sverige mot ungern där zlatan gjorde mål i sista sekunen så det blev 2-1 till Sverige o vi fortfarande har chans att gå till VM!

Jag, Micke o Ivan va här o kollade på matchen. Aston blir helt galen av Ivan, han tycker om honom jättemycket så han viftar på svansen oavbrutet när Ivan e här o kan verkligen inte ta det lugnt.. Micke o Ivan gick efter matchen hem till en kompis som fyller år, jag ville också förlja med o sen gå ut, men de ville inte gå ut vilket betyder att de bara blir borta nån timme tills resten av festen ska gå ut så jag stannade hemma med Aston istället. Aston ligger just nu o tuggar i sig ben efter ben.. måste klia i tänderna för annars brukar han sova vid den här tiden!

Jag kollar på forrest gump på 4an!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: