veroniicakarlssons

Aston är en speciell hund

Kategori: Allmänt

Jag e helt galen i min hund! Så om jag någonsin skriver något som får er att tro något annat så gör inte det. Jag, Micke o Aston är en familj o vi älskar varandra men vi bråkar o skriker o tjurar o gråter också. MEN det mesta negativa jag skriver är ironi. Det är mitt vapen, jag är en sarkastisk person - det är det klimatet jag o mina vänner alltid har haft!

Aston sover, Micke har gått hemifrån, allt är lugnt o tyst o jag njuter! Om några timmar kommer Micke va hemma, Aston kommer va vaken.. minst en gång till idag kommer vi bråka med Aston. Aston skäller, Aston gnäller, Aston bits, Aston rivs, Aston måste gå ut, Aston hämtar en sko, Aston flyger runt i lägenheten, Aston somnar igen. Det e nåt vi måste gå igenom.. Aston tappar tänder, Aston har två tänder som växer på samma ställe, Astons tänder kliar.


<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: