veroniicakarlssons

Back to basic

Kategori: Allmänt

God morgon!

Vi gick o la oss jättetidigt igårkväll fast vi egentligen inte va trötta så det tog jättelång tid att somna :P Aston sov som en stock på halva mitt täcke, snarkade gjorde han också.. O nu sover han i soffan, han e en riktig sjusovare :P

Idag blir det att plugga innan skolan o sen ta en promenad med Aston. Sen är det näst sista NEK-föreläsningen (nationalekonomi) innan duggan 13-16. Ska bli skönt när det är över! Jag är inte överdivet orolig för duggan, man behöver bara ha 50% rätt så det ska väl inte va så svårt :P Jag ska inte bli för kaxig nu men..

Igår ringde Fredrik bara för att luras, det tyckte jag var elakt :P Haha, kan inte bebisen bara komma snart? Den e ju beräknad till imorn så inom en relativt snar framtid kommer den ju komma!

Tezz: Jag gissar att jag halkade på ett vått löv. Det hade regnat ute, men vägen var ju inte hal ¨så ett vått löv är min gissning! Jag fick inga blåmärken men lite skrapsår i handflatan o det gjorde lite ont i rumpan i lördags men nu e allt bra igen :P

Fredrik: Indisk mat e skitgod! Chicken tikka sizlar säger jag bara! Eller ännu bättre Garlic chicken tikka sizlar! Fast den här gången åt jag Mixed tikka sizlar. Då fick man kyckling, lamm och kungsräkor! Sen måste man ha nanbröd till också som man doppar i såsen! Väldigt väldigt gott!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: