veroniicakarlssons

Biomys!

Kategori: Allmänt

Ikväll blir det biomys! Äntligen har Aston blivit så stor o duktig på att vara ensam hemma så vi kan åka ner på stan o göra lite grejer! I lördags åkte vi ju ner o åt o idag ska vi ner o gå på bio! Fast vi åker ner i omgångar :P Micke åker ner först o hämtar ut biljetterna o sen kommer jag ner när bion börjar för filmen e ju typ över två timmar så det skulle bli så länge för honom annars o det e han ju inte riktigt van vid. Vi har tre timmar som gräns just nu o det tycker jag e rimligt eftersom vi går ut med honom var tredje timme! Filmen vi ska se är flickan som lekte med elden! Tror den kommer va grymt bra!

Vi fick sluta nästan en timme tidigare idag. Läraren hade gjort övningsuppgifter som vi löste tillsammans i klassen med hjälp av läraren så det va faktiskt jättebra, lärde mig massor! När jag kom hem var både jag o Micke jättehungriga så jag lagade middag o Micke fick göra rent filtret till spisfläkten för härom dan var det en sotare hemma hos oss o kollade ventilationen o då sa han att han tyckte det var dags :P Det va lite pinsamt.. :P

Sen har jag tränat lite fot, sitt, ligg o stå med Aston. Sitt kan han ju, men ligg verkar han inte vilja lära sig.. Vi har tränat det i över två månader nu men det sätter sig aldrig :P

Det är beräknat att jag ska bli faster idag! Jag längtar jättemycket! Fast egentligen är det bra om bebisen inte kommer riktigt än för jag får ju ändå inte träffa den förän 9 oktober :S Men det e spännande att få veta vad det blir :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Men hur gick det hos studievägledaren då? Var oxå hos syon idag och pratade lite framtid... ;)

    2009-09-22 | 18:43:17
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Brorsan säger:

    Jobbigt att ligg inte sitter.

    2009-09-22 | 18:57:25

Kommentera inlägget här: