veroniicakarlssons

But why?

Kategori: Allmänt

Min lärare är lite störd! Han gör allting mycket svårare än det är i boken! Han vill komplicera allt för oss.. Jag gick kl 15 idag precis som jag trodde. Jag ville gå tidigare men Linnea vägrade :P Till slut gick vi iaf o köpte iksu-kort istället! O nu har vi bokat spinningpass också :D

Jag har tränat stanna med Aston, han e jätteduktig faktiskt! Han kan stanna i 2 minuter om jag går lite längre bort i rummet o tittar på honom. Nästa steg blir att gå med ryggen mot honom och sen gå in i ett annat rum. Hon som ha valpkursen sa att två minuter var lagom tid att förvänta sig att de skulle klara! Imorn e det valpkurs igen så då får vi nåt nytt att träna på!

Idag har jag läst fyra kapitel i boken, ska läsa mer ikväll. Det e grey´s på tv ikväll.. men jag känner inte ens för att titta på det, jag får se! Kanske bara pluggar o städar lite istället, duktigt va?!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    but why? är klassikern... men äre sant?? jag känner mig inte riktigt hemma där

    2009-10-01 | 00:44:24
    Bloggadress: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här: