veroniicakarlssons

Efter regn kommer solsken

Kategori: Allmänt

Igår var inte världens bästa dag men idag är en ny dag o vilken bra dag vi har haft hittills! Igår skickade jag mail till hon som håller i valpkursen som vi ska gå o frågade om vi får plats i kursen som börjar på torsdag o det fick vi! Vi blev jätteglada!! Hela dagen har nog varit bättre på grund av det!

Efter frukosten tog vi med oss Aston o gick till Maxi o handlade. Aston satt ner när vi gick in och när vi kom ut så vi tolkar det som om han uppfört sig ;) När vi kom hem var han trött, så han fick sova o vi fick åka ner på stan! Vi har nämligen haft typ en vas med massa mynt i som var dags att växla eftersom Micke ska till IKEA på tisdag! Han ska köpa en ny sänggavel, nya nattduksbord och nya sänglampor till oss! Kommer bli jättefint!!

Väl hemma igen har vi båda beställt telia-abonnemang till våra mobiler! Bra bra! Micke har beställt en i-phone också ;) Inte jag, jag trivs med min gamla mobil, har låst upp den så jag kan ha Telia på den!

Vi längtar jättemycket till valpkursen! Ska bli jättekul!

Ikväll e det fotboll o imron e det fotboll - härligt!!

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Idag är det väl ingen fotboll?!

    2009-09-04 | 18:24:10

Kommentera inlägget här: