veroniicakarlssons

Ett problem mindre ;)

Kategori: Allmänt

Vi har precis varit ute och tränat hit med Aston. Vi har då ett långt rep som vi har knytit i hans halsband och sen får han gå "lös". Vi håller alltså inte i repet. När vi säger "hit" och han kommer så får han leka jättemycket! Det går faktiskt väldigt bra. Han har lärt sig att hit betyder att han ska komma, men är det mycket störningsmoment så kan han tveka på vad han ska göra :P Då drar vi lätt i repet och då kommer han på det :P

Jag hade ropat in honom o vi lekte o hade jättekul. Han har blivit ganska stark o vi hade dragkamp med hans rep så jag tog i ganska mycket. fter en stund flyger repet ut ur hans mun. "Oj, det lät som om jag drog ut en tand på honom" säger jag till Micke. Aston var inte jättesugen på att leka med repet mer och efter nån minut ser Micke att det blöder i Astons mun så vi kände att vi skulle kika. Mycket riktigt har jag dragit ut en tand på honom, den hörntanden som vi försökt få lös o vickat på massor för att han ska tappa den. Den var lite, lite lös när jag kände på den imorse, men nu e den borta! :) Det som var lite negativt med det hela är ju att Aston verkade få lite ont i munnen. Men det e nog rätt lugnt! Så nu har vi ett problem mindre!

Nä, jag måste verkligen plugga!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: