veroniicakarlssons

Faster!

Kategori: Allmänt

Inatt blev jag faster till världens sötaste lilla flicka! Hon e så himla fin! Har bara sett bilder på mobilen än så länge men det räcker för att veta att hon är den sötaste bebise någonsin! Nästa helg åker vi ner till Sthlm för att få träffa henne på riktigt!

Ja, Fredrik ringde inatt. Jag blev jätteförvånad, trodde verkligen inte att hon skulle födas inatt, de va ju hemma igårkväll :P Allt hade gått jättefort o nu e hon här! Jag vet inte än vad hon heter eller om hon ens heter nåt än ;)

GRATTIS FREDRIK OCH LEYLA TILL VÄRLDENS FINASTE FLICKA!




Idag var det dugga, jag tror den slaktade halva klassen minst :P Haha, jag kanske e inräknad. Den va visst på 40 poäng, inte 20 som jag trodde :P Jag vet att jag har missat minst 13,5 poäng för jag svarade inte ens på de frågorna :P Såå.. hoppas jag lyckades få ihop 20 poäng på de återstående frågorna :P

Ikväll är det både derby och duggafest! Härligt härligt. Vi ska spela fotboll o basta o sen festa lite o sen blir det krogen!


Jag blev faster idag! Lycka!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: