veroniicakarlssons

Flickan som lekte med elden..

Kategori: Allmänt

..var tyvärr inte alls så bra som jag hade hoppats på! Ettan var grymt mycket bättre. Men nu kan det också vara så att jag inte kan ge en objektiv bild eftersom jag inte hade läst böckerna när jag såg ettan men har läst alla böcker nu o boken e ju alltid bättre än filmen! Men jag tyckte ändå att mycket i filmen va lite fjantigt o en del viktiga saker från boken hoppades över, sånt som borde varit med!!

Jag skrev ju igår att jag inte vill lämna Aston mer än 3 timmar, nu blev det ändå så igår när vi va på bio att han blev ensam hemma i 3 timmar o 40 min :P Men han e så jäkla duktig på det! Men vi håller oss till tre timmar i fortsättningen! ;)

Det gick inte alls bra för Micke hos syon igår, han var inte där :P Bättre lycka idag hoppas vi! Det känns som att det iaf lutar åt att Micke tar studieuppehåll nästa termin o vi flyttar till Göteborg i sommar. Anledningen till att vi vill flytta till Göteborg är att det är en så mysig stad! Men även att det finns lite mer jobb där än här så smånigom när det bli aktuellt! Micke är iaf inte så glad just nu - han tycker att Micke, Veronica och Aston på Carlshem just nu är ett vinnande koncept. O det kan jag väl hålla med om, men ibland måste man göra det bästa av situationen o det e det vi försöker göra!

Idag ska jag va hemma o plugga hela dan! Ska bli skönt att kunna planera dagen själv o plugga när jag känner för det! Men pluggas ska det, det ska bli mycket gjort idag o det känns rätt kul (ja, jag e lite knäpp)!!

Förresten blev jag inte faster igår.. idag kanske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: