veroniicakarlssons

Flytta isär

Kategori: Allmänt

Efter mycket tänkande och velande fram och tillbaka så beslutade sig Micke igår.. Nej, vi ska inte göra slut ;) Han beslutade sig för att han ska läsa naturkunskap som andra ämne. Så idag blev det för honom att gå till studievägledaren o höra hur det skulle gå till. Då finns naturkunskap självklart inte i Umeå! Men Micke fick ett namn o ett nummer till en person han skulle ringa o kolla upp om det kanske går att läsa lite strökurser så att det blir bra ändå. Går inte det, ja.. då blir det som det blir. I första hand kommer Micke kolla upp om det finns i sthlm eller göteborg o om kursen börjar på höst eller vårterminen o om den börjar på vårterminen så kommer han flytta härifrån i januari... Men det kan ju inte jag göra, jag e ju mitt i en kurs då eftersom min kurs håller på i ett år o började nu. MEN det här är ävldigt långt bort än så länge, det var bara det att det kom upp igår o vi har pratat om det en del idag o därför så finns det på hjärnan :P

Men men, mer om det när vi vet mer!

Ni kan nog aldrig gissa vad jag gjorde inatt!! Eller gjorde o gjorde, just inatt skötte det väl sig självt men igårkväll iaf! Jag torkade köttfärs! Eeh, varför? tänker ni. Haha, till hundgodis! Asbra små bitar att ha att träna med! Jag stekte köttfärs o sen in i ugnen på 50 grader i 10 timmar! Den ni! Det trodde ni inte om mig!

Nä.. nu ska jag plugga igen! Tydligen ska jag iväg o se matchen snart..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: