veroniicakarlssons

Göteborg

Kategori: Allmänt

God morgon!

Igår kom beskedet! Micke kan inte läsa naturkunskap i Umeå. De kommer starta den utbildningen här igen 2011 o det e lite lång tid kvar tycker vi :P Så just i detta nu sitter han hos studievägledaren o får veta sina alternativ. Det första som vi hoppas mest på är att han kan skriva sin c-uppsats här nästa termin o sen ändå plugga vidare på ett annat universitet i höst. Så kan han antagligen inte göra eftersom det inte finns någon snledning för ett annat universitet att ta in någon som redan har skrivit sin c-uppsats! Sådå blir det nästa alternativ: att han kan skriva sin c-uppsats i göteborg nästa termin eftersom deras naturkunskap inte börjar förän i höst. Detta är ett ganska troligt men ganska tråkigt alternativ för vår del. Så då kommer vi till det sista, mest troliga alternativet: Micke tar studieuppehåll en termin och i sommar flyttar vi till göteborg! Det finns en till hake, och det är att det måste funka att jag fortsätter med samhällskunskapen i göteborg. Men det går säkert bra. Som det verkar just nu så flyttar vi till Göteborg i sommar!

Idag har jag föreläsning 13-16 o sen blir det hem o få veta vad studievägledaren har sagt till Micke. Ikväll blir det antagligen bio, flickan som lekte med elden!

Nu måste jag börja göra mig i ordning!

Kommentarer

  • Teresia säger:

    Göteborg är ju en trevlig stad:)

    2009-09-22 | 12:24:45
  • Anna säger:

    What?! Nej GBG är verkligen inte trevligt, en mycket tråkig stad tycker jag! ;)

    2009-09-22 | 16:03:40
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: