veroniicakarlssons

Idag e jag trött!

Kategori: Allmänt

Igår var en lång men härlig dag! Aston väckte mig kl 7 o behövde gå ut.. Sen sov jag vidare med kläderna på till kl 9 o sen var det dags att gå upp för att hinna läsa lite innan skolan. Vi hade egentligen skla mellan 13-16 men vi fick sluta 15 för att kåren hade brännbollsturnering. Jag och L gick dit o kollade lite o sen kom Micke o Aston dit en stund. Sen gick jag o L hem till en i klassen o kollade på matchen. Det va ju en skitmatch! Usch!! Aja, vinst tillslut som ur var så vi hade nåt att fira på kvällen. Det blev att sitta kvar o sncka lite o lyssna på musik o kolla på idol, sen gick vi ut. Dansade lite o spelade black jack. Men kom hem tidigt, redan vid 1.30 typ.

Fick gå o lägga mig i den nya sängen ;) Eller ja, sängen e ju inte ny, men sänggaveln e det, o den alldelles för mjuka madrassen som vi har haft i sängen fick plats under sänggaveln så det känns som att ha en ny säng, för man ligger inte i en nerförsbacke längre!

Nä, nu ska jag ut med Aston en snabbis sen ska vi sova vidare lite, för sen e det skola o efter det valpkurs!!! Ska bli jättekul med första valpkursen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: