veroniicakarlssons

IKSU

Kategori: Allmänt

Idag ska jag o Linnea köpa kort på IKSU så vi kan börja träna. IKSU är gymet här uppe :P Imorn ska jag på mitt första spinningpass på typ 7 år om inte mer. Hjälp!! Jag lovar att jag inte kommer kunna gå efter!!

Visst va det fina bilder på lilltösen? Hon e så gullig! Jag längtar jättemycket tills jag får träffa henne o de nyblivna föräldrarna :) En vecka och två dagar kvar, sen kommer vi :) Ska bli härligt att få komma hem en helg o mysa!

Idag är det föreläsning igen, 13-16. Jag gissar att jag e där 13-15.. föreläsningarna just nu är verkligen dåliga! Tyvärr.. Micke tycker jag borde vara på mina föreläsningar. "Eftersom du inte vet om du klarade duggan kanske det betyder att du borde gå på dina föreläsningar." Jaja, jag e ju där varje dag, jag går bara hem när jag har tröttnat :P Har if läst ett kapitel nu o ska läsa ett till innan jag går till skolan.

Nu ska jag gå ut med Aston!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Jag tycker att Micke kan sitta med på en föreläsning med Jörn och sen säga vad han tycker!

    2009-09-30 | 18:55:13
    Bloggadress: http://linneaberglund89.blogg.se/

Kommentera inlägget här: