veroniicakarlssons

Melissa <3

Kategori: Allmänt

Nu har det hänt mycket vill jag lova!

Igår hade vi dugga, det gick sådär. Jag svarade inte på första frågan och den var värd 8 poäng o hela duggan va på 40 så det va en femtedel av tentan så det känns ju lite jobbigt. Men jg e inte så orolig, jag gör om allt på tentan om 5 veckor så det e lugnt.

Efter duggan åkte jag, Micke och Aston ner på stan och gick till veterinären och bokade om Astons kastrering, vi ville inte göra det mitt i valpkursen. Så nu ska han kasteras den 3e november istället! Jag gillade ju heller inte riktigt att vi skulle lämna bort honom till veterinären en hel dag när vi hade åkt natt-tåg hela natten så nu känns det mycket bättre! Vi passade även på att väga honom för vågen hemma vill inte visa vad Micke o Aston väger tillsammans, antagligen inte för att de är för tunga men för att Micke står o skakar när han lyfter Aston :P Han väger numer 23.3 kg! Det tyckte vi va bra, trodde att han skulle väga typ 25 kg så vi är nöjda! Men nu e alla tänder borta o då börjar de tydligen växa igen o ja, han borde ju bli lite större.

Igår eftermiddag/kväll var det duggafest med klassen. Vi började med lite dricka hemma hos Emma o sen gick vi ut o spelade lite fotboll innan det blev bastu! Det va jäkligt skönt, men Kiruna va den som klart klarade mest ;) Efter bastun umgicks vi hemma hos Emma igen innan vi drog till NH där de flesta som vanligt blev för fulla! Micke kom dit också, det va kul :) Då fick jag sällskap hem men jag fick bjuda honom på den kvällen ;)

Imorse var jag inte pigg, hade inte alls lust att gå på föreläsning men det gjorde jag ändå, något jag ångrar!! Jag gick hem efter två timmar o sen dess har jag inte gjort mycket!

Nu ska ni iaf få bilder på min brorsdotter! Melissa heter hon och här får ni bildbevis på att hon är världens sötaste tjej!




"Pappa, kan du få in hela knogen i munnen? Partytrick!"


Far och dotter <3 Så himla fina!





Hela familjen! <3

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åhh beeeeebis!! :D Vill också snusa på bebis nu!! Tänk att du snart får se henne, underbart!!

    2009-09-29 | 21:38:35
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: