veroniicakarlssons

Mycket men samtidigt ingenting

Kategori: Allmänt

Micke ringde mig idag o sa att sänggaveln va slut, vi belv båda väldigt besvikna men bestämde att han ändå skulle köpa borden o lampor så skulle vi fixa sänggaveln nån annan gång. Så ringer han upp igen o säger att sänggaveln inte e slut. Vilken lättnad :) De hade fått in nya idag!! Vilken tur!! Nu e han på väg hem med alla våra nya möbler :) Men han får sätta ihop de själv för jag ska iväg på lite inspark ikväll. Lite mys vid en brasa!

Ivan skulle ju ha Aston idag på eftermiddagen, o när jag kommer hem e de varken hemma hos oss eller hos Ivan. Så jag ringer Micke o säger att han måste ringa Ivan o fråga var de är o sen ringa mig. Så ringer han aldrig upp igen :P Sen när jag ringer så har han fått tag i Ivan - konstigt tycker jag med tanke på att jag ska gå igen om en halvtimme o det kan va bra o veta om jag ska hämta Aston nånstans innan dess för Micke skulle fråga Ivan om han kunde ha Aston tills han kom hem. Aja, nu e det löst. Ivan har Aston tills Micke kommer hem!

Imorn har jag inte rökt på två veckor, om två dagar börjar valpkursen och om två veckor är det beräknat att jag ska bli faster!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: