veroniicakarlssons

Oj då

Kategori: Allmänt

Aston fick tydligen ganska ont av att jag drig ut hans tand igår. När vi skulle sova ville han tugga på husses fingrar prescis där tanden inte fanns också gnällde han ganska mycket. Bara för nån dag sen har vi tagit ut hans frysta handduk ur frysen så den fick tina för han va aldrig intresserad av den längre, den hade nog vart väldigt bra att ha igår! Han fick en isbit o när han hade lekt med den en stund så lyckades han gå o lägga sig o tugga lite på den!

Aston har gett oss sovmorgon hela helgen, igår gick vi inte upp förän typ 10.40 o idag vaknade han av att vi vaknade!

Det blev inte så mycket pluggande igår.. men antagligen så känner jag inte för det för att jag tror att jag kan det mesta. O känner jag så så brukar det va så! Sen orkar jag inte överdriva när det är nåt som de kallar för en dugga och pessar ihop 800 sidor till 20 poäng. Jag e lite arg på det. Vi har jättemycket att läsa, men typ inget av det kommer komma på duggan. O de gör en dugga för att det ska va enklare för oss, men vi måste ju fortfarande läsa lika mycket bara att vi har mindre "träffyta" på frågorna! Aja, jag ska dit o skrapa ihop 10 poäng imorn o sen e det ju fest!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: