veroniicakarlssons

Ojoj

Kategori: Allmänt

Klassfesten i fredags var jätterolig! Men jag tror att typ alla fick lite för mycket i sig för väl ute på krogen så va typ alla borta :P Själv kom jag hem strax innan 1 o va väl lagom full.. Hade lyckats halka också på vägen hem.. Ja, jag vet inte riktigt hur det gick till.. Men kul hade vi!

Micke hade inte ens hunnit gått o lagt sig än så vi spelade lite kort o han tvingade i mig en kopp te :P

Så igår mådde jag sådär :P Aston väckte oss vid 8.30 så då gick jag upp o tog en alvedon! Efter frukost satte vi oss i soffan o tittade på tv men jag somnade så jag skulle precis gå o lägga mig när Linnea skickar att vi ska ses på Ålidhem o äta. Så det var bara att gå iväg! Ett skrovmål senare mådde man lite bättre! Köpte med mig cola hem o sen fick jag ta det lite lugnt en stund!

Senare åkte jag o Micke ner på stan och åt indisk mat! Så himla gott! Jag älskar indisk mat!!
Sen missade vi bussen, så då gick vi hem - jag var inte riktigt på humör för att gå 5 km :P Men det gick bra!

Väl hemma hade vi en skön slapparkväll o gick o la oss tidigt!

Idag har vi en städ, plugg o tvättdag!

Kommentarer

  • Teresia säger:

    Nämen stackare som halkade! Vad halkade du på? Fick du blåmärke? Puss!!

    2009-09-20 | 12:41:00
  • Brorsan säger:

    Indisk mat är ju överskattad så det sjunger om det. Säg en god indisk rätt, förrutom kyckling med ris och currysås.

    2009-09-20 | 16:41:51

Kommentera inlägget här: