veroniicakarlssons

Söndag

Kategori: Allmänt

Nu e det söndag igen o imorn börjar skolan på allvar.. Första veckan hade vi bara lite slappt, men imorn börjar vi läsa om nationalekonomi. Men jag har ju tjuvstartat :) Har läst 7 kapitel i boken redan och sammanställt 6 av dom. O jag ska läsa ett kapitel till ikväll! Men det e ganska svårt, massa kurvor o förkortningar o grejer, inte riktigt min grej, känns det som, men jag hoppas att läraren e bra o tar allt långsamt.. då blir det nog bra!

Aston e jättelugn idag igen.. han somnade iofs sent inatt så han kanske e trött idag, men han har nästan inte ens försökt bitas så jag tror det e lite lugnare i munnen o i magen!

Micke fick typ nackspärr när han duschade imorse, så han har lite svårt att röra sig :P Själv har jag en bra dag, om en timme är det AIK-Häcken på tv, det ska bli kul! :D Mycket fotboll nu för tiden :) Me like!

Det e beräknat att jag ska bli faster om 2 veckor o 2 dagar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: