veroniicakarlssons

Spooky!

Kategori: Allmänt

Astons ena hörntand har varit på väg att växa fram innan han har tappat mjölktanden, vi har försökt ha dragkamp o grejer så han ska tappa mjölktanden för annars måste man dra ut den, för han kan få bettfel om den andra tanden kommer fram o börjar äxa snett. Senast jag kollade om tanden ens va lös va igår o då satt den stenhårt! Men imorse ser jag att den e borta.. va?! Hur är det möjligt? Tandköttet såg lite irriterat ut så han måste ha tappat den strax innan jag såg det.. Det e väldigt bra, men väldigt konstigt ;)

Idag går jag i skolan 13-16. Ska ut o springa strax.. känner egentligen inte för det, men har inte gjort det på snart en vecka så det e dags! Sen blir et duscha o äta lunch o sen dra iväg till skolan.

Igår skrev jag att Micke gjorde illa sig när han duschade, typ sträckte en muskel eller nåt, han har fortfarande jätteont i en del av nacken, axeln o armen typ. Hoppas det går över snart annars blir det og ett läkarbesk av det där o det känns ju lite onödigt ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: