veroniicakarlssons

Trött!!

Kategori: Allmänt

Jag e jättetrött, men kan inte gå o lägga mig än.. Jag har studiepaus just nu men jag har en del kvar att läsa innan jag ska sova. En omgång till vid köksbordet o sen göra sig färdig för sängen o sen ta en sista läsomgång i sängen!

Jag beställde en bok från lycknis för typ 2 veckor sen o den har inte kommit än, så idag gick jag o köpte den på akademibokhandeln. Det e svindyrt där!! Men iaf.. så när jg väl får boken så får jag skicka tillbaka den för jag behövde verkligen börja läsa! Så det e den jag håller på o läser nu! Den e ganska intressant, men jag e inte så koncentrerad så det tar ett tag o läsa :P

Såg ni superstars? Det blir nog ett ganska roligt program. jag hejar lätt på Forsbergs lag!

Imorse gick jag o Micke till Strömpilen o gick på bolaget och Maxi. Micke har klassfest imorn o jag har det på fredag! På vägen hem såg vi en hund som på avstånd va jättelik Aston, vi pratade om det när helt plötsligt ägaren till den andra hunden ropar "oj, vad lika våra hundar var". Haha, den va sex månader, en doggy argentino kallas de typ. Hundarna var egentligen inte så lika när de var när varandra. Men de lekte an bra stund, den andra hunden va bra mycket starkare än Aston, men Aston kämpade ner honom ibland. Den andra hunden var lite högre än Aston men vägde typ 10kg mer :P

Sen hade jag föreläsning 13-16 men jag gick hem 15 för då skulle han böra snacka om monopol o det e ju inte så svårt så jag bestämde att jag hade viktigare saker för mig :P

Imorn ska jag upp på morgonen o gå ut o jogga och plugga innan skolan! Har föreläsning 13-16 (som vanligt) o sen blir det att gå hem o plugga igen.. Det e mycket att plugga nu. Men det e bara ekonomi de första 10 veckorna, sen blir det demokrati o nåt, det blir roligare! Nu gäller det bara att plugga o klara de här första veckorna!

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Varför sa du ingenting? Leyla har ju den boken vi kunde skickat upp den.

    2009-09-15 | 22:06:47

Kommentera inlägget här: