veroniicakarlssons

Umeå vann det här slaget!

Kategori: Allmänt

Umeå - Göteborg 1-0

Micke var hos studievägledaren idag som precis fått reda på att det inte är så stor idé att utbilda sig till naturkunskapslärare just nu. Allt är egentligen jättekonstigt men som han sa så ska alla naturkunskapslärare få gå tillbaka till skolan i framtiden och utbilda sig vidare typ :P Så att utbilda sig till naturkunskapslärare just nu verkar dumt! Micke måste ta sig en ordentlig funderare på vad det är han vill göra i framtiden och när han kommit på det får vi väl se vart vi hamnar :P Men de flesta utbildningar finns här i Umeå så vi lär bli kvar i ca 2½ år till ;) Det känns bra!

Idag har jag pluggat. Sitter och sammanställer alla mina nationalekonomi-anteckningar för att se vad jag förstår och vad jag inte förstår :P Det går ganska bra faktiskt, förstår ganska mycket och det känns ju bra eftersom duggan e på måndag!

Fick veta idag också att de flyttat vår tenta så vi har den den 2 nov istället för 4 nov. Det var elakt :P Men men, what to do!

Aja, jag ville mest informera om vad studievägledaren hade sagt!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Men smart av skolan att komma och säga det nu då?!? Mycket mysko! Men positivt för mig juh! :D

    Jorå, det gick väl sådär, måste byta klass så man kan inte flytta C-uppsatsen som jag tänkte men om jag hinner börja på uppsatskursen innan jag går på ledighet (;)) så har jag stor chans att få skriva själv eftersom jag tar uppehåll mitt i terminen, vet inte riktigt vad som är bäst... Hmmm, skriva med någon helt ny människa och vara ledig några veckor innan dagen D eller plugga in i det sista och påbörja uppsats och få skriva själv (och avsevärt mycket längre tid på mig)



    Vad tror du?

    2009-09-23 | 17:46:19
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: