veroniicakarlssons

You want a piece of me boy?

Kategori: Allmänt

Micke spelar data och dem säger hela tiden "you want a piece of me boy?".. Haha, vilket leder till att jag mobbar honom och hans spel och säger samma sak, o då säger han det ocskå - så det e ungefär det som sägs hemma hos oss på morgnarna (ja, han spelar varje morgon :P).

Idag ska vi iväg o grilla med Anna o Mattias vid nydalasjön! Jättemysigt! Det kanske e typ 4 km o gå dit härifrån o sen gör man upp en eld o myser o grillar korv o dricker kaffe o äter bullar! Vi ska gå om typ en timme.

Jag vill inte skryta (jo, det vill jag), men jag har sammanfattat de första 12 kapitlena (säger man så?) i boken grundläggande nationalekonomi, det e ganska grymt! Om typ 2 veckor har vi "dugga", det e som en lite tenta, men det känns som att det e en ganska stor dugga för den e väl typ på 800 sidor. Men nu e jag iaf färdig med typ 200 sidor! Det e bra grejer! Jag har beställt en bok som jag inte har fått, jag hoppas verkligen att jag får den imorn för annars kan jag inte plugga vidare o det skulle ju va katastrof ;)

Igår tog vi det bara lugnt - käkade lax med potatis o limesås till middag o fikade lite med te o bullar framför tv:n. Kollade på typ 5 avsnitt av rules of engagement - bra serie! Sen gick vi o la oss tidigt. Micke skruvade ihop sista sängbordet igår så jag ska fota sen så ska ni få se vårt nya sovrum! :D

Förresten - Aston fick korv i ugn med potatismos till middag, ojoj vad gott det var! Matskålen åkte runt i hela köket när han skulle försöka slicka upp det sista (som inte fanns för han hade ju redan ätit upp allt).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: