veroniicakarlssons

Än en gång..

Kategori: Allmänt

Än en gång vill jag bara säga att bara man kommer igång så brukar allt rulla på rätt bra. Imorse när jag vaknade var jag inte alls på humör för att göra allt som behövdes idag. Men efter att jag ätit två falu rågrut med ost och druckit en kopp te så var jag igång. Aston drog ner mig lite för han påstod att det var dags att gå ut innan jag kom igång så v gick ut en stund, hans tempo är inte 180 just nu.. Men efter det så cyklade jag till Ålidhem. Jag har Annas cykel just nu, jag fick låna den förra helgen men jag har en evil plan att behålla den tills jag har hittat en jag vill köpa (berätta inte för Anna :P). Iaf så cyklade jag dit, handlade fisk, bröd, mjölk, ägg och glass. Jag gick även på apoteket och hämtade antibiotikan. Blev lite störd på att det var 30 tabletter när vi behöver 10.. gör mindre paket?!

Jaja, sen cyklade jag hem. Jag pluggade. Har nu förberett typ 3 av 4 veckor. Måste fixa lite instuderingsfrågor, ett "prov"/läxförhör och en utvärdering. Awesome! Lite mer förberedning kanske också, men sen e det klart!

Efter det gjorde jag lunch: fisk, potatis och spenat. Gött! Medan jag gjorde lunchen så diskade jag så mycket som fick plats i diskstället.

När jag hade ätit och tgit det lugnt en liten stund så drog jag igång på riktigt! Då vek jag tvätt och tog undan den rena disken och sen diskade jag en omgång till. Precis när jag var färdig med disken kom Micke hem. Medan han duschade så plockade jag bort lite kläder och sånt smått här hemma och plockade undan typ Astons säng från golvet. Sen gick Micke och Aston ut och då skurade jag golvet.

Good shit! Nu ska jag dricka kaffe. När Micke kom hem fick han säga tack 15 gånger för att jag tagit hand om allt idag medan han spelade fotboll och sen fick han veta att jag är värd rosor och choklad! Hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: